سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه نو
امروز در یکی از خبر گزاری ها دیدم که خبری با این مزمون آمده که ،آقای هاشمی گفته اند که با دبدن استقبال مردمی از مقام معظم رهبری اشک درون چشمانشان جمع شده است.برایم جالب بود و واقعا از صمیم قلب از آقای هاشمی به خاطر درایتشان خوشم آمد . زیرا ایشان بسیار موقعیت شناس می باشند یعنی می دانند که کی اشکشان بریزد و کی قلمشان بنویسد. می دانند که اشکشان برای کی بریزدو قلمشان برای که بنویسد.
لطفا اگر دستان به آقای هاشمی رسید به ایشان بگویید که ابوسفیان هم بعد از آن همه ظلمی که به اسلام کرد بعد از فتح مکه توسط مسلمانان خود را مسلمان خواند و پیامبر نیز به خاطر   مصلحت نظام اسلامی ایشان را بخشید و دیری نپاید که از نسل این انسان طایفه ای به وجود آمد که تا ابد نفرین تمام عالمیان را به دنبال دارد.
آقای هاشمی شما که با آن صورت به رهبر انقلاب نامه می نویسید و بی ادبی خود را به رخ مردم می کشیدو با آن وضع در نماز جمعه از شک تردید حرف می زنید وبعد با ریا کاری و مکری روباه گونه خود را دلسوز رهبری و نظام می دانید آیا تا به حابه به اعضای بیت خود دقت کرده اید راستی آقا مهدی به سلامتی کجا تشیف دارند حتما رفته اند تا برای اسلام و انقلا ب ذخیره درست کنند. چه خبر از فائزه خانوم از آن مانتو های رنگیشان چه خیر؟
همسر گرامیتان چه می کنند آیا اندک کسالت توهم زای ایشان برطرف شد.
آقای هاشمی شما از هم اکنون باید تنتان در گور بلزد با این باقیات و صالحاتتان


[ دوشنبه 89/8/10 ] [ 12:25 عصر ] [ امیرعباسی ]
 با سلام .
حقیقتش مطلب زیادی برای گفتن ندارم . ولی از این به بعد دیگه می خوام به صورت فعال تو فضای مجازی کار خودم را شروع کنم.البته با کمک بعضی از بچه های بسیجی (البته شما بخوانید اخراجی از بسیج). حقیقتش این که می خوام حرفی رو که دلم می خواد بزنم و دیگه هیچ کس انگ بسیجی بی ترمز بهم نزنه و در انتها برای اینکه بندازنم بیرون نگن تو  معاند هستی.خلاصه فکر کنم که حرف برای زدن زیاد باشه. اگه بزارن.

[ یکشنبه 89/8/9 ] [ 12:18 عصر ] [ امیرعباسی ]
درباره وبلاگ

امیرعباسی
دل نوشته های یک بسیجی
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 69866